Da biste videli animaciju potrebno je da preuzmete Flash Player sa Web lokacije kompanije Macromedia.
 

Tehnički remontni zavod Kragujevac dobitnik "Oskara kvaliteta 2011"

 

Pod pokroviteljstvom Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja i Ministarstva odbrane, u Privrednoj komori Srbije je 10.11.2011. godine održana završna manifestacija Evropske nedelje kvaliteta, u okviru koje su pobednicima nacionalnog konkursa za poslovnu izvrsnost, po 17. put,  dodeljene nagrade „OSKAR KVALITETA“.
Organizator konkursa je Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost FQCE iz Beograda i časopis „Kvalitet“

U kategoriji velikih preduzeća prestižno priznanje osvojio je Tehnički remontni zavod Kragujevac. Direktoru Zavoda, pukovniku, prof. dr Jugoslavu Raduloviću „Oskar kvaliteta“ je uručio Nebojša Ćirić, ministar ekonomije i regionalnog razvoja. Čestitajući na uspehu on je između ostalog istakao da kompanije koje su dobile ovu Nagradu ulažu mnogo truda, vremena i novca u unapređenje poslovanja, dalje investiranje, čuvanje postojećih i otvaranje novih radnih mesta, da pokazuju kako se treba boriti sa opasnostima i izazovima ekonomske krize. Po njegovim rečima, ova Nagrada je potvrda kvaliteta unapređenja poslovnog ambijenta i dokaz da u teškim vremenima imamo privrednike i firme koje su u stanju da poboljšavaju konkurentnost i da imaju šta da pokažu i na domaćem i na stranom tržištu.

Učešće na manifestaciji uzela je i Vidosava Džagić, potpredsednik Privredne komore Srbije. U svom obraćanju ona je je naglasila da je Oskar kvaliteta ozbiljna nacionalna nagrada koja se ne kupuje, već se zaslužuje. Kompanije se, koristeći njene kriterijume, ocenjuju i dobijaju u ruke alat koji im služi da procene svoje ključne performanse, da procene gde su u odnosu na to gde žele da budu i kako mogu da definišu svoj put za unapređenja.  

Direktor Tehničkog remontnog zavoda, prof. dr Jugoslav Radulović, primajući visoko priznanje, zahvalio je u ime zaposlenih i svoje lično i rekao:

„Moje zadovoljstvo zbog dobijanja „Oskara kvaliteta“ je proporcionalno trudu i naporu koji su zaposleni u Zavodu uložili da bi zaslužili to vredno priznanje. Do ovoga smo došli tako što smo još 2005. godine postavili sebi za cilj dostizanje poslovne izvrsnosti naše organizacije. Ova nagrada nas obavezuje da nastavimo da radimo u istom smeru, da poboljšavamo osobine naše organizacije i da idemo ka Evropi i međunarodnom tržištu. Zavod uz pomoć Ministarstva odbrane, teži da postane regionalni lider u svojoj oblasti.“   

 

 

 

 

Politika IMS-a